Thursday, November 6, 2014

အိမ္ဦးနတ္ .. သို႔ (၁)

"သန္႔သန္႔ျပန္႔ျပန္႔ ေနစမ္းပါကြာ" .. တဲ့
►►► ရွင္ .. သိလား
ေဂၚျပားတစ္ခုထဲမွာ ဖုန္မႈန္႔ေတြ စုမိဖို႔
ကၽြန္မ နဖူးထက္က ေခၽြးစက္
ေရသန္႔ဗူး တစ္ဝက္စာ ထြက္တယ္ .. ဆိုတာကိုေလ .. ။
"ဇက္ေၾကာတက္ျပန္ၿပီလား" .. တဲ့

 ►►► ရွင္ .. သိလား
ေမႊးသန္႔ေနတဲ့ ရွပ္ေရာင္စံု
ရွင္ အျပင္ထြက္တိုင္း အသင့္ဝတ္ႏိုင္ဖို႔
ေလွ်ာ္ ဖြတ္ မီးပူ တိုက္ခဲ့ရတာကိုေလ .. ။
"မ်က္ကြင္းေတြ ညိဳေနတယ္" .. တဲ့

►►► ရွင္ .. သိလား
မီးအားေကာင္းတဲ့ အခ်ိန္ကို မွတ္
အိပ္ရာထဲက ထြက္လို႔ .. ေရ ျပည့္ေအာင္ ေစာင့္တင္ရင္း
အိပ္ေရး ပ်က္ခဲ့တဲ့ မနက္ေတြ ကိုေလ .. ။
"လက္ေတြ ၾကမ္းလာတယ္" .. တဲ့

►►► ရွင္ .. သိလား
မနက္ခင္းတိုင္း သင္းပ်ံ႕ေနတဲ့ စပယ္ရနံ႔ေတြ ရဖို႔
ပ်ိဳးထားတဲ့ အပင္ေတြမွာ ပန္းေရာင္စံု ပြင့္ဖို႔
ၿခံထဲက ျမက္ေတြေပါက္
ေရေလာင္းေပါင္းသင္ လုပ္ခဲ့ရတာကိုေလ .. ။

►►► ရွင္ .. သိလား
►►► ရွင္ .. သိရဲ႕လား ..
ကၽြန္မ လက္ေတြ ၾကမ္းပါေစ
ကၽြန္မ ဇက္ေတြ ေညာင္းပါေစ
ကၽြန္မ မ်က္ကြင္း ညိဳပါေစ
ကၽြန္မ ေခၽြးေတြ ထြက္ပါေစ
ပင္ပန္းမွာကို မေၾကာက္ဘဲ
ရွင္ အိမ္ျပန္ခ်ိန္ ေနာက္က်မွာကိုသာ ေၾကာက္တဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ရွိတယ္ဆိုတာကိုေလ .. ။

သံစဥ္ျဖဴျဖဴ
(၆.၁၁.၂၀၁၄)
တန္ေဆာင္မုန္းလျပည့္ေန႔

No comments:

Post a Comment